Vicepresidència Primera i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda
ACTUALITZACIÓ D'INFORMACIÓ I DOCUMENTACIÓ PER A TRÀMITS D'ESTRANGERIA - Diversidad
Ves enrere ACTUALITZACIÓ D'INFORMACIÓ I DOCUMENTACIÓ PER A TRÀMITS D'ESTRANGERIA
ACTUALITZACIÓ D'INFORMACIÓ I DOCUMENTACIÓ PER A TRÀMITS D'ESTRANGERIA
Després de l'entrada en vigor, el passat 20 de maig de 2025, del Reial Decret 1155/2024 de 19 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei Orgànica 4/2000, d'11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seua integració social i, a fi de donar compliment a la normativa que este estableix quant a la documentació requerida per als diferents motius de sol·licitud d'autorització de residència temporal i de sol·licituds de renovació de residència temporal, davant la inexistència actual d'instruccions concretes al respecte des del Ministeri d'Inclusió, Seguretat Social i Migracions i, mentres no es reben les mateixes, des de la Direcció General de Diversitat s'ha procedit a emetre unes instruccions, així com una actualització del contingut web relacionat amb tràmits d'estrangeria.
Poden trobar esta informació en:
Informació i sol·licituds de documentació per a tràmits d'estrangeria